Toimitusehdot


Yleistä verkkokaupasta

Melike (y-tunnus 3018032-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupan kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokaupan lisäksi voi tilata myös
sähköpostitse: melikefi@hotmail.com tai sosiaalisenmedian kautta viestillä @melikefi
Mainitse tilatessasi tuotteen tiedot: Malli, väri, koko ja yksityiskohdat. Sekä omat yhteystietosi.

Maksutavat

Maksutapoina Klarna- verkkomaksussa kaikkien pankkien maksupainikkeet sekä lasku/osamaksupalvelut.


Mahdollisissa maksupalvelun ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme
melikefi@hotmail.com  /  +358405916349


Toimitus ja toimituskulut

Pääsääntöisesti tilaukset toimitetaan 7 vuoroMahdollisista poikkeuksista toimitusajoissa ilmoitetaan erikseen. Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimituskulut (Suomi):
Kirjeenä 3,20€
Pakettina 5,90€
Yli 80€ tilaukset toimitamme ilman postikuluja.

Tuotteen vaihto- ja palautusoikeus


Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja mahdolliset laput edelleen kiinni. Palautus- ja vaihtotilanteissa asiakas vastaa itse palautuskustannuksista. Palautustilanteessa pyydämme teitä olemaan yhteydessä meihin sähköpostitse melikefi@hotmail.com




Noutamatta jäänyt tilaus ei käy asiakaspalautukseksi. Noutamatta jääneistä lähetyksistä pidätämme kuluttajalta siitä aiheutuneet kulut.


Tähän voit liittää asiakkaalle tarkemmat palautusohjeet (mihin osoitteeseen palautetaan ja miten. Sovitaanko palautuksesta erikseen kauppiaan kanssa vai voiko asiakas vain lähettää). Voi olla hyvä idea tehdä myös kokonaan erillinen palautusohje-sivu kauppaan, koska sitä tietoa asiakkaat usein tarvitsevat. 

Palautuskäytännöistä ja siihen tarkoitetuista lisäpalveluista kannattaa tiedustella kuljetysyhtiöltä. Esim Postilla on olemassa asiakaspalautus-palvelu: https://www.posti.fi/yritysasiakkaat/paketit-ja-logistiikka/paketit-kotimaahan/asiakaspalautus.html

Finqun hallinnasta saa tulostettua myös valmiin palautuslomakkeen, jonka voi laittaa asiakkaalle tilaukseen mukaan. Siihen asiakas voi merkitä palautettavat tuotteet ja palautuksen syyt ja liittää sen mukaan palautukseen. 

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


[Asiakaspalvelun yhteystiedot. Sähköposti, puhelin.]